17 December

Vi tog bara en kort promenad idag eftersom vi båda hade annat att göra under kvällen. Men det är ju bättre än ingenting! Det känns bra att få komma ut, nästan varje dag! Det är både trevligt och roligt, och så är det ju bra för kroppen. Allt i ett liksom!

Om precis en vecka är det julafton! Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort... Man hinner nästan inte med. Har inte ens hunnit köpa alla julklappar än. Men, jag hoppas jag får lön den 23e så jag kan handla efter jobbet. Annars är det kört för min del! Har inte riktigt råd att köpa presenter nu...
Det känns inte ens som att det är nära. Det känns som att det är flera veckor kvar till jul, och inte bara sju dagar... Jag skulle vilja att det kom lite mer snö också, innan jul. Det ligger faktiskt lite kvar här, men det smälter bort sakta men säkert. Totalt värdelöst är det!

Vill göra om designen här, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Kan inte bestämma mig för hur jag vill ha det. Någon som har något förslag på vad som skulle passa?!



Kommentarer
Postat av: Joachim

Sv: Tack!

Svenska B, samhäll A, engelska B, idrott A, graf, multimedia A, mediekommunikation A + valbara kurser (matte b och/eller psykologi A) och individuella val där jag har valt textil mode A. Vilka kurser läser ni?

2008-12-17 @ 21:03:48
URL: http://jjjjoachim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0