18 December

Idag gjorde jag mitt Mdk prov. Det känns skönt att ha det avklarat nu innan jul. Är så jobbigt att ha det hänga efter när man kommer tillbaka sen. Jag hoppas det gick bra, det kändes bra iaf! Vi får se imorgon, Karin lovade att rätta det till imorgon :) Tur jag har!
Efter skolan hade jag ingen lust att åka hem eftersom Joel skulle iväg på julbord direkt efter jobbet, så jag åkte hem till mamma & pappa istället och där gjorde vi knäck! Wiiie! Smaskigt värre. På måndag ska jag åka dit och göra resten av julgodiset! Det ska bli kul. Synd att det kommer bli stressigt för mig med pynt och städning eftersom jag jobbar lördag (20e) och tisdag (23e). Men det ska nog gå bra!

Det fattas någon i mitt liv. Varje dag är en utmaning att orka leva vidare utan Honom. Ska nog åka till minneslunden och hälsa på imorgon. Tända ett ljus och bara vara där. Det brukar kännas lite bättre då. En liten smula.


Älskad & Saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0