Andra advent

Så var det andra advent, och jag har jobbat idag. Det har gått bra, men det har varit dåligt med folk... Det är så tråkigt när det är så, det händer liksom ingenting. Men, vi har fått undan ganska mycket, så det är ju skönt. Jag hoppas det blir mer folk den 20e! Jag kan nästan lova att en av mina favoritbhar kommer bli en julklapps-favorit! Det är Triumphs Ultimate Temptation, den ser ut såhär: 
arggtgs
Det är en supersnygg och otroligt bra bh, jag har den själv i svart (men skulle gärna ha den i ivory också) En perfekt julklapp till henne!
Är du sugen på att köpa en Ultimate Temptation? Besök Kung's Bh:n i Uppsala, på kungsängsgatan och gör ditt fynd!

(bild lånad av www.bodhi.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0