Bortglömd?

Mamma har inte kommit och hämtat mig än. Men hon kanske inte är färdig, hon skulle ju på något möte...



Farfar, jag saknar dig! Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, men det kanske du vet. Jag hoppas att du kan se mig och att du är stolt över mig! Jag önskar att du hade varit här hos mig och kunnat se hur långt jag har kommit, att det går bra för mig. Det är otroligt tomt efter dig, och jag vet att det inte bara är jag som tycker det! Du är väldigt saknad <3

For all the teardrops in our eyes
It can only get better
I know it hurts
For what it's worth
It can only get better

When your back's against the ropes
When you miss someone the most


Jag älskar Dig, Din Sanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0