Juldagen

Sitter just nu hemma hos svärmor, ska snart få lite mat och sen ska vi väl åka vidare. Hoppas att alla har haft en bra jul än så länge! Jag har haft det bra, även om jag har känt mig lite nere både på julafton och idag... Vet inte riktigt vad det är.
Har iaf fått massa bra saker, glöggset, trådlös internetmottagare, presentkort på IKEA, och mycket mycket mer!

Jag är jättetrött och vill bara hem och sova och ta det lugnt... Har varit helt slut sen i tisdags då det blev väldigt sent eftersom jag jobbade till sju, och efter det skulle vi handla klart och fixa julskinka och klä granen och allt sånt där. Kan ta det mer ingående någon annan gång.

Vad har alla andra fått i julklapp då? Spännande att veta ju :)

färg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0