Julstämning

Har fotat mina julkulor lite, försökte få det så "luddigt" (eller var man ska säga) som möjligt. Ville inte att man på en gång tänker; Aha, julkulor, vilket klassiskt motiv! Utan istället få fundera en stund. Nu vet jag inte hurvida jag klarade av det eller inte, men jag har iaf försökt!

Födelsedagsmiddagen var trevlig och det var väldigt mycket folk! Jag tror vi var 21 stycken! Till middag serverades två rätter, Regnbågslax med potatis och citronsås som pappa själv dragit upp och tillagat, eller mammas underbara tacos! Till efterrätt fick vi cheescake, mandeltårta, whiskeytårta & kladdkaka med glass! Det var underbart :)
Nu sitter vi här jag och Joel, vid varsin dator och slöar. Kollar upp lite mer om pappas present han ska få. Han har nämligen bara fått en ledtråd än så länge eftersom vi inte hunnit få tag på någon bra än. Men vi vet precis vad han ska få, det är bara det att den rätta inte har dykt upp... Jag hoppas han kan hålla till godo ett tag!
Nä, nu är det dags att stänga av för idag. Är egentligen inte trött, men jag kommer vara desto tröttare imorgon bitti... Tänkte lägga mig och läsa, läser en jättebra bok av Mari Jungstedt - Den mörka ängeln
 
ag




Så, dags för sängen!
Men först en av mina julkulsbilder!
afhg
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0