Långpromenad!

Efter skolan idag så gick jag och Sanna till affärn och handlade, gick hem med varorna och sen tillbaka för att (ja, det är sant!) hämta lilla Raffe! Han är så söt! Jag var så lycklig för en stund. Där gick jag och Raffe, tillsammans som om det alltid hade varit så. - Sen vaknade jag ur min dagdröm. Eller ja, det var väl ingen dröm egentligen, vi var ju faktiskt ute och gick tillsammans, med Sanna & Busan. Men min var han ju tyvärr inte. Och aldrig kommer han bli det heller. Det känns lite sorgligt att tänka så, för det kändes så bra. Det kändes rätt på något sätt... Jag vet inte riktigt hur jag ska föklara för att ni ska förstå... Nä, nu blev det väldigt ledsam stämning. Det var inte det som var meningen, ville bara försöka förklara hur glad jag var (läs är) för att ha (varit duktig och varit ute på promenad i nästan två timmar med världens bästa Sanna) men också fått känna känslan av hur det skulle vara att vara hundägare! Tack Tina & (hennes man....) för att vi fick låna eran otroligt söta och charmiga kille en stund ikväll! Jag är glad!

Lite senare när jag precis hade hunnit komma ur duschen och klä på mig kom Sanna & Micke hit och med sig hade dom kladdkaka! :) Det var mysigt och trevligt! Like you guys!

Nu ska jag försöka slita med Joel från datorn så vi kan gå och lägga oss. Om inte annat så går jag väl och lägger mig själv!
8 dagar kvar till Julafton :)
afhg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0