Lördag

Svärmor med barn var nyss här! Alltid lika trevligt att träffa dom :) Viktor blir så stor, han går jättebra och är så söt! Man kan inte bli annat än glad när man ser honom!
Tidigare i förmiddags var Alicia och jag på julmarknaden här i Harbo. Det var inte så mycket att se tyvärr... Många hade dragit sig ut på grund av det dåliga vädret. Vi köpte iaf lite knäck och hemgjord snickers, man kan ju inte gå därifrån tomhänt! Just nu sitter Joel, Alicia & Jakob och tittar på Kung Fu Panda. Vi hyrde den igårkväll så nu ville Jakob se den innan vi lämnar tillbaka den. Jätterolig film! Många skratt garanteras.
Senare ikväll ska vi åka och lämna Jakob och samtidigt få en liten fikastund hemma hos dom. Men det får inte bli för sent eftersom jag ska jobba imorgon. Visserligen börjar jag inte förrän 12, men jag vill ändå vara pigg och fräsch! Titta gärna in och handla lite av mig på Kung's BHn i Uppsala!

Idag har mamma och pappa varit på julmarknad med mormor & morfar på Skansen, jag hoppas dom har haft det trevligt trots det tråkiga vädret!
Nu ska jag kila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0