Lördag

Idag har det varit full fart, fast jag har varit hängig. Hade Joels kusin Louise och hennes Johan hemma på besök. Det var trevligt! De hade såklart med sig sin fina Klara! Det gick faktiskt jättebra, var orolig att katterna skulle få ett utbrott och anfalla direkt, men det gick jättebra! Klara var så duktig och lugn och det smittade av sig på katterna. De var förstås lite reserverade i början, och några fräs och klös blev det, men det får man väl räkna med... Joels farmor & farfar och faster var också med, och sen kom Joels morbror Anders också. Har som sagt varit full fart i stort sett hela dagen, och nu har jag nästan ingen röst kvar. Usch, jag tycker det är så värdelöst att vara sjuk. Speciellt när man inte kan prata ordentligt!

Nu måste jag kila! Hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: Anna

SUGEN PÅ BILLIG SHOPPING! Säljer varor från Usa på Tradera. Mer info: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

2008-12-27 @ 22:02:40
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0