Onsdag

Okej, idag har jag pluggat till läxförhöret (som känns mer som ett prov) om buddhismen imorgon. Känns sådär, det är så luddigt allting! Usch.
När jag var på väg hem från affären så mötte jag sötnosen Raffe! En superfin dvärgschnauzer som bor här i närheten. Raffe - you made my day!
Sanna, Busan och jag var ute på en liten promenix också, i snöovädret! Haha, man såg ingenting!

Snart ska jag gå och börja laga mat. Hemgjord pyttipanna blir det, fast med bacon istället för korv, och potatis och ägg! Funderar på att göra bearnaisesås till, kan man ha det? Hm, jag får väl testa! Har inte gjort mat tidigare eftersom Joel inte slutar förrän kl åtta ikväll, och jag vill inte äta ensam... Sen blir det förstås Grey's! Wiiie!

Just nu ligger mina katter och brottas på strykbrädan som står framme. Dom brukar ligga där och sova, eller, mest Pingla. Åh, mina sötnosar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0