Treårsdag

Idag firar Joel & Jag tre år tillsammans! tänk vad tiden går... Jag är så lycklig och vi har det verkligen bra här i lägenheten med våra underbara katter!
Just nu (17.30) står maten i ugnen och på spisen och är strax klar! Kyckling och kokt potatis med bea-sås :) Lyxade till det lite ikväll eftersom vi firar! Har suttit och tittat på gamla bilder också, hur vi såg ut när vi träffades, och vi har inte förändrats till det bättre kan jag säga..... Men, vi jobbar på saken iaf!


Uppdatering (22.10)
Nu har vi ätit gott och tittat på både Roomservice och Grey's! Ska nog snart gå och lägga oss och läsa. Det är så mysigt att krypa ner i sängen med en bra bok och bara ta det lugnt!
Godnatt!

gatg

Jag och Joel för nästan tre år sedan

Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattis till turturduvorna!

2008-12-04 @ 13:59:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Makrill

Grattis! :) Fin header du har!

2008-12-05 @ 14:22:41
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0