En blöt torsdag

Nu smälter snön bort. Jag blir galen! Kan den inte bara få vara kvar här till jul och nyår, och sen försvinna lite fint till mars...? Det är ju så som det ska vara! Det tycker iaf jag... Jag blev helt chockad imorse när jag kom ut i mina vita tygskor och klafsade i slasket. Usch!
Idag hade vi läxförhör på religionen. Hinduismen. Gick väl sådär, men jag hoppas jag klarar godkänt iaf.

Efter skolan gick jag upp på stan en sväng, handlade lite på H&M och så köpte jag naturdiets bar i 3-pack. Ska även till affärn och inhandla en Nutrilett 25-pack pulverdiet. Jag hoppas det kommer funka nu... Skulle faktiskt behöva en våg också, så man ser om det blir något resultat. Kanske kan låna någons tills jag kan köpa en egen. Någon som har någon att låna ut till mig? :)
agthtrgtr


Så fort Joel kommer hem ska vi åka hem till mamma och pappa och lämna ett däck till pappas släpkärra. Han ska nämligen ut och fixa granar i helgen, och vi ska också få en :) Wiiie, min första egna julgran! Jag tror vi ska ställa den i (stora) hallen uppe, framför balkongdörren (vi har ingen balkong där än) Tror det kommer bli bäst. Då står den inte ivägen heller! Jag längtar! Sitter t.om och lyssnar på julmusik! Hihi, det är ju så mysigt! Tycker ni inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0