Halsont & feber?

Nu är det över. Talet. Det gick väl hyfsat bra. Min lärare tyckte det var bra, och att jag hade lagt in en personlig prägel med mina tankar och känslor, och det känns ju positivt iaf! Jag var inte nöjd med framträdandet, men det blir man väl aldrig?! På honom lät det iaf som om det lätt var ett VG - men man vet ju aldrig! Bara för att det känns bra och det ser lovande ut så behöver det ju inte betyda att det blir så... Men hoppas gör jag ändå :)

Jag har precis beställt kläder till jul. Två klänningar, en bolero, leggings mm. Alltid lika roligt att köpa nytt! Det som inte är lika roligt är att jag tror att jag håller på att bli sjuk. Har svinont i halsen och börjar få feber, tror jag. Det känns så iaf... Men jag hoppas att jag slipper febern, för det är inte kul! Halsontet kan jag väl leva med, det är dessutom skönt att inte behöva prata så mycket hela tiden också :)

Imorgon har jag Arbetsmiljö & säkerhet, och sen religion. Hoppas på att få tillbaka provet som jag gjorde förra veckan. Är lite nervös faktistk. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig... Kan bara hoppas på det bästa!

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig i soffan och bara ta det lugnt, i väntan på att Grey's ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0