Knasdag

Imorse vaknade jag 08.53! Oouups! Börjar 08.35... Rusade upp, klädde på mig, kollade bussen och schemat och kom fram till att jag skulle hinna in till en halvtimmes lektion, alltså runt halv tolv. Då bestämde jag mig för att stanna hemma. Tyckte det kändes otroligt onödigt att åka in, komma försent, ha en halvtimmes lektion och sen sluta för dagen... Ska gå och prata med lärarna imorgon och kolla om jag kan göra något i efterhand.
Man kan alltså säga att jag var ledig idag, och det var väldigt skönt :) Trots att man blir uppstressad av att försova sig och det tar ju faktiskt ett tag att lugna ner sig igen, så blev dagen ändå ganska lyckad. Jag gjorde ingenting, vilade, tittade på tv, fotade mina älsklingar, vilade etc...

På kvällningen var jag och Sanna ute och gick. Det var trevligt! Det är skönt att komma ut, fast det var väldigt kallt... Och halt, helt glansigt på trottoarerna. Inte bra, eftersom Busan var så ivrig och ville dra, så kunde det ha slutat med en vurpa. Lyckligtvis så slapp vi det, idag :)
Stötte på ett par andra som var ute och gick, med min favoritras Dvärgschnauzer! Dom är så himla fina. Förhoppningsvis så ska en sån införskaffas om inte alltför lång tid :) Vi tog en sväng till affärn och köpte mandariner också - mums! Det är väl den bästa frukten?! Jag älskar iaf mandariner, kan äta hur många som helst!

Nej, nu ska jag duscha innan Criminal Minds börjar kl. 21 på 5an.
Här kommer en bild på min älskling Pingla från idag så länge!

ywty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0