Läggdags

Borde egentligen gå och lägga mig. För länge sen. Men jag vill inte. Har ingen lust alls att gå till skolan imorgon. Har ingen lust med någonting faktiskt. Helst av allt skulle jag bara vilja ligga i sängen och titta upp i taket tills all värdelöskänsla bara försvann... Jag förmår mig knappt ge mig själv eller katterna mat. Jag önskar att man bara kunde pausa tiden en stund, så man fick andas ut, ta den tid man behöver och inte behöva prestera hela tiden (om någon i klassen läser, jag menar inte att det är mycket i skolan, men det finns mer än bara det.)
Ibland längtar jag tillbaka till högstadiet, även fast det var då allt började och var som värst. Men på något sätt kändes det lättare. Alla visste vad som gällde, jag hade mina 25% sjukskrivning i 9an, och det var inget mer med det. Alla förstod och stöttade mig. Jag saknar det!
Ibland undrar jag hur "I made it this far" 
Men jag har tur som har en bra familj, en bra pojkvän, och bra nära vänner.
Tack <3

mgg














Bli medlem

Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV: Hej Sanne!

Jag märkes nog ingen skillnad nu när jag bytt till cipralex.

Jag har testat olika doser av Fluoxetin men de högre doserna fick jag massa mardrömmar av och kunde bara äta en tablett om dagen.



Funderar du på att byta medicinering?



Välkommer till mig igen!

2008-11-17 @ 11:35:22
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0