Powerwalk

Okej. Idag skrev jag nationella-uppsatsen i SvB. Det gick väl rätt bra. Tror jag. Det är liksom väldigt svårt att säga om det gick bra eller dåligt, det beror ju på hur dom bedömmer min text, helt enkelt. Jag hoppas iaf att det är tillräckligt bra för att jag ska bli nöjd.

Har varit ute och power-walkat med Sanna idag igen! Mycket trevligt och uppiggande! Nu väntar jag på att Joel ska komma hem från gymmet så vi kan äta mat. Jag funderar på risgrynsgröt ikväll! Men Joel vill säkert ha något annat. Får väl helt enkelt kika vad som finns i frysen...

Usch, jag fryser! Ändå sitter jag här med min kaffespecial - Kaffe, lite mjölk, och två skedar vanlijglass med chokladkross som smälter i det heta kaffet! Det är supergott! Måste testas.

Här är en bild från i våras!

solnedgång

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fin blogg :) Ta gärna en titt på min..

2008-11-12 @ 21:48:11
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0