Rädd!

Usch! Vi har precis sett på The Grudge - fy sjutton! Jag borde inte titta på läskiga filmer. Egentligen... Men det är ju spännande, fast man blir rädd :) Haha! Det blir alltid lika dant, jag vill se, men blir livrädd varje gång!

Nu är iaf morgondagen planerad! Åtminstone förmiddag/tidig eftermiddag! Åker till Valbo på kattutställning! Arrangörer är X-katten och allmänheten är välkommen mellan 10-16. Hoppas vi ses där?! Själv ska jag försöka vara där till tio, men då är det nog bäst att jag går och lägger mig nu, så jag orkar upp eftersom det är en bit att åka... Det ska bli väldigt kul, eftersom jag aldrig varit på en utställning förut. Ser verkligen fram emot det och hoppas på att få lite fina bilder när jag ändå är där!

Nu är det sängen som väntar! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0