Sanningens ögonblick

Alltså, jag tycker verkligen om sanningens ögonblick! Haha, det är så pinsamt, men samtidigt så känner jag mig skadeglad på samma gång. (Ja, jag kanske är en "dålig" människa, men jag är iaf ärlig...) Jag vet inte varför, och jag antar att det är fler som håller med, men skadeglädjen är verkligen den sanna glädjen! Men, samtidigt som jag roar mig åt det, så tycker jag synd om de "anhöriga" som får vara med. Man ser på deras uttryck att det är jobbigt. Och det förstår jag! Jag skulle aldrig sätta mig där, men jag är glad att det är folk som gör det! Det är ju trots allt, ren skär underhållning!
Någon som håller med mig? Eller tycker ni att det är ett skitprogram? Skulle vara kul att höra vad andra tycker :)

Kommentarer
Postat av: Syster

Fin blogg :) ta gärna en titt på min också!

2008-11-11 @ 10:02:50
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0