Snöflingor

Ja, det snöar - igen! Stora, vita, härliga flingor... Jättefint, visst, men det får gärna vänta till första advent åtminstone... Eller så kan det väl iaf bli kallt först! Idag har varit en seg dag. Hade två lektioner, slutade tolv. Skönt, men det var ändå jobbigt. Nu är det en riktig förkylning på gång tror jag. Har börjat få feber och ont i halsen... Usch! Jag ska i alla fall försöka pallra mig iväg till skolan imorgon också, och vad jag orkar. Bättre det än att inte ens försöka!
Troligtvis så ska jag lägga om några kurser som jag läser, eller försöka... Ska prata med syon imorgon, så får vi se hur det går.

Joel har inte kommit hem än, jag undrar faktiskt var han är... Han skulle komma direkt efter jobbet sa han. Jaja, han hittade väl på något roligt längs vägen :) Funderar på att göra mat, men jag orkar inte! Är totalt orkeslös just nu. Kan kanske bero på febern, men ändå!

Är det bara jag som faktiskt längtar lite efter sommaren?! Här är iaf en bild som jag tog i somras. Gissa var ;)

afgar



glöm inte att bli medlem!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken otroligt fin bild!

2008-11-18 @ 09:35:36
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Sanne svarar:

Tack så jättemycket :)

2008-11-18 @ 20:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0