Less

Kul! Kommer till skolan 8.30 och märker att vi inte har någon lektion förrän 12.35! Less man blir. Snälla klasskompisar som inte kan höra av sig och berätta att första lektionen är inställd.... Konstigt att jag inte gillar klassen?! Blir ju inte bättre av det här. Jag tänker iaf inte sitta här och dega till halv ett, det kan jag ju säga! Det får bli en tidig hemgång idag, helt enkelt. Orkar inte bry mig. Missar naturkunskap och foto, men, skitsamma.

Jag längtar till vi får internet igen! Fattar inte att det ska ta så lång tid att flytta det, en så kort bit?! Inte för att avståndet har någon betydelse, men ändå... Jag blir tokig när jag inte kan kolla mail, blogg och annat kul. Håller på att försöka få tag på en bärbar dator också, har mailat ang. annonsen, så vi får se om jag får något svar... Skulle vara så skönt med en bärbar, eftersom jag håller på så mycket med bilder och redigering, så vill jag gärna ha det på min stationära, och resten på bärbara, som musik och sånt. Bilder + redigeringsprogram tar ganska mycket plats till slut. Jaja, vi får se hur det blir.
---------
älsklilng
- älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0