11-15

Om en timme tar jag bussen in till stan för att jobba! Det ska bli roligt, eftersom det känns som att det var väldigt länge sen jag var där... Det är fint väder, så jag hoppas att många kunder vågar sig ut på stan för att handla idag!
Ikväll vet jag inte vad som händer, vi får väl se helt enkelt. Jag räknar med att vara hemma runt fyra ikväll, eftersom jag slutar 15. Har så otroligt sköna tider på mitt jobb, och jag trivs jättebra! Det skulle vara underbart om jag kunde få en tjänst nu efter studenten den 5 Juni, men det är ju lågkonja, och då kan man väl inte hoppas på för mycket...

När jag kommer hem så kommer jag lägga ut en ny design också, som jag hoppas att någon kommer gilla! Till att börja med så får ni ta en titt på den här!

afg


Nä, nu måste jag äta klart min frukost och göra mig i ordning om jag ska hinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0