Ännu en dag

Det blev en heldag i stan för oss idag! Handlade lite smått och gott, bla en extern hårddisk (- äntligen!) fotopapper, en lektunnel till katterna (som de älskar), nytt grus till akvariet, två toppar till mig och en tjocktröja till Joel. Även lite nödvändigheter så som 4kg torrisar och lite blötmat till katterna :) Jag hittade tyvärr inga jeans, och ingen klänning heller, men jag får väl leta vidare helt enkelt.

Vi åt en underbar lunch (cesarsallad) på en av restaurangerna i gränby centrum - mums!
ad


Nu ikväll blev vi bjudna på mat hos Victor & Liselotte - trevligt :) Blev kinamat a'la Berg och det var utsökt! Tack så jättemycket för maten underbara vänner!
Vi tittade på wipeout och hade trevligt! Tänkt att det nu har gått tre dagar över tiden (graviditeten), tiden bara rusar iväg. Det var inte länge sen vi fick veta att de hade "plussat"! Jag hoppas verkligen förlossningen går bra, och jag längtar till jag får se det lilla underverket!

Nu ska jag göra klart en beställningsdesign och titta på time warp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0