Kulor & födelsedag!

Idag fyller min lilla kusin 8(!) år! Tänk vad tiden går fort... Det var ju inte länge sen jag höll honom i famnen bara någon vecka gammal! Ikväll ska vi dit, och av oss ska han få en stor påse kulor (som han spelar med i skolan och därför behöver nya ibland) och så ska vi åka till affären när Joel kommer hem och se om vi kan hitta på något mer. Jag tycker det är så svårt, vad ger man egentligen till en 8-årig kille?

Nu ska jag försöka sätta ner alla växter och all dekoration i akvariet och så småning om också släppa i fiskarna! De har fått bo i en hink med vatten och växter i duschen i natt (för att inte katterna skulle komma åt dem) så jag kan tro att de vill "hem"
nu... Visar bilder så fort det är klart!

Kram


Kommentarer
Postat av: Eleni

Hej ja det var rätt svar.

Ja det är jätte mysigt

2009-04-28 @ 19:25:29
URL: http://eleni.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det kommer nog gå bra när du kommer tillbaka.

Jag kan försöka hjälpa dej med det du har missat i skolan om du vill. Du har nog missat en del nu, men kommer du tillbaka snart så kommer du nog kunna ta igen allt! Försök att tänka på att det bara är ca en månad kvar, även om det är svårt att tänka så ibland..

Sen är den här skiten äntligen slut! :D

Kram

2009-04-29 @ 14:24:31
URL: http://haglundmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0