Promenix

Idag har Sanna och jag varit duktiga! Gick en lång sväng i värmen, och jag fick låna med mig Cider också :) Världens finaste golden! Han blev så varm att vi fick stanna och vila i skuggan en stund.
Det var jätteskönt uta i solen, fast det blåste lite kallt. Men rörde man på sig så var det bara skönt, det blev bara kallt om man satt / stod still! Vid affären så stukade jag foten också, så vi hann nästan hem innan jag gjorde illa mig - igen! Min vanliga otur.

Nu sitter jag här och väntar på att Joel ska komma hem från jobbet. När han gör det ska jag fixa min deklaration så att det är färdigt.

Nä, jag ska nog ta och göra en liten överraskning... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0