Utmaning!

Jag hittade utmaningen HÄR!

Fyra tv-program jag brukar se
- Desperate Housewives
- Grey's anatomy
- Sjukhuset
- Whipeout

Fyra saker jag gjorde igår
- Träffade kusinerna
- En bloggdesign
- Surfade
- Tvättade

Fyra saker som står på min önskelista
- En hund
- Ny (bärbar) dator
- Extern hårddisk till mina bilder
- Fast jobb direkt efter skolan

Fyra saker jag avskyr
- Myror
- Skolan
- Korv
- Ovisshet

Fyra saker jag tycker om att göra
- Designa / utforma
- Utveckla mina fotokunskaper
- Fixa här hemma
- Vara med familj och vänner

Fyra saker jag åt igår
- Frukost
- Kladdkaka
- Tacos
- Digestive

Fyra namn jag skulle vilja ha på mina barn (förutom de jag redan har)
- Stina
- Melissa
- Robin
- Victor

Fyra jobb jag skulle vilja ha
- Barnmorska (alt. syrra)
- Egen företagare med inriktning webb- och bloggdesign
- Veterinär
- Barnskötare (dagis el.likn.)

Fyra snabbmatställen jag gillar
- Max
- Mariannes
- Sibylla
- Jag kan inga fler :)

Fyra personer jag ringer eller smsar nästan varje dag
- Mamma
- Joel
- Sanna
- Victor & Lizzan


Jag utmanar: Liselotte, Matilda G och Sanna!
Är det fler som känner sig utmanade? Lämna gärna en kommentar så jag kan se vilka som har antagit den!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ha ha... mitt namn var ju med! :.))

2009-04-15 @ 02:19:58
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag vet inte om jag har kommit in... Har inte kollat än för jag har inge lösenord å så är jag förkyld så jag har inte varit i skolan heller..

2009-04-15 @ 10:19:46
URL: http://tildagson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

mmm visst är max gott ^^

2009-04-16 @ 22:11:02
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0