26/8

Följde med Victor & Liselotte in till stan idag. Köpte ett par jeans och två t-shirtar åt Joel. Han behöver verkligen nya jeans eftersom hans gamla är det ett stort hål i grenen på... Inte så kul kanske! Med min tur så kunde han såklart inte ha dem, så det blir bara att åka tillbaka med dem. Typiskt! Inte fanns det i den storleken han skulle haft heller...

Till mig själv köpte jag en concealer och en slags lavasten till mitt stora akvarium. Eftersom jag ska möblera om och fixa med det, så ville jag förnya mig lite. Tänkte hålla på med det imorgon, så då kommer det bilder på hur det ser ut! Är ganska svårt att förklara...

concealer
Här är i alla fall en bild på concealern jag köpte, färgen är Rose Beige. Maybelline är mitt favoritmärke och jag använder även deras
Colossal Volum' Express-mascara som ser ut såhär:
mascara
Klicka på bilderna om du vill veta mer om produkterna!

Nu ska jag nog gå och sätta mig i soffan och bara ta det lugnt en stund, innan jag går och lägger mig, är jättetrött! Hoppas alla har haft en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Cecca

Sv: Tusen tack! :) Vilken fin design du har på din blogg föresten, har du designat blommorna och allt helt själv?

2009-08-27 @ 10:29:07
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: liv

moussen e grymt bra. använder den alltid



ha en bra dag

2009-08-31 @ 09:48:39
URL: http://longgone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0