En städardag

Som rubriken lyder så ska jag städa idag. Egentligen var tanken att jag skulle vara färdig vid det här laget, men eftersom jag vaknade 13.37 (vad hände?) så blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jaja, det är bara köra igång nu istället. Tänkte börja med att plocka undan allt som ligger där det inte ska ligga, dammsuga överallt (igen! jag fattar inte hur två katter kan håra så mycket!?) tvätta ska jag också göra, men det tar ju den tid det tar och kan inte skyndas på. Sen ska jag ge mig på disken! Känner mig riktigt taggad för att köra igång, och det är skönt!

Så, nu ska jag börja innan jag fastnar här istället och blir sittandes hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Fatty

hejhej! Allt bra med dig?

2009-08-21 @ 16:25:04
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0