Helt slut!

Jösses! Att man kan bli så svettig av att dammsuga och torka golv?! Det kan visserligen bero på att jag fått göra allt två gånger istället för en. Började med att plocka undan, dammsög och torkade sedan alla golv. När de hade torkat, så dammsög jag igen för att få bort allt hår som lagt sig efter det att jag torkade. När jag gjort det var det bara svabba av gloven igen! Pust! Snacka om onödigt jobb, det ser nämligen lika dant ut igen - hår överallt (dock inte i tussar). Det fastnar ju så oförskämt bra när golven är fuktiga... Att jag inte tänkte på det innan!

Är inte helt färdig med allt jag hade tänkt göra, men eftersom vi blev bjudna på middag hos mina föräldrar ikväll kl.18 så hinner jag inte göra så mycket mer nu. Disken får Joel ta när vi kommer hem, så kan jag fortsätta med tvätten!

Nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska vara någolunda fräsch när vi åker bort sen!







P.s Senare ikväll kommer jag köra igång en tävling här i bloggen! Missa inte det! D.s


Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg =)

2009-08-21 @ 18:04:21
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: margit

Vad du är ordentlig! Man "kasnke kan hyra dig" till sin städning...

2009-08-23 @ 23:25:15
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0