Inte nu igen!

Jaha, idag är det dags för den andra sprutan! Jag är faktiskt inte lika nervös den här gången, eftersom det gick riktigt bra sist. Men självklart sitter mardröms-bilderna kvar från gången innan det...

Hade tänkt fixat akvariet idag, men det har inte blivit av än. Även fast jag sov till halv tio så är jag helt slut och har inte orkat något alls. Har jag tur så är jag piggare när jag kommer hem igen och orkar ta tag i det då!
Om en timme går bussen som jag ska ta för att hinna till vårdcentralen i tid. Mamma kommer dit och hämtar & skjutsar hem mig sen.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila en stund, ögona håller på att rasa ihop!


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Spännande.



Nu har jag nog missat något, spruta? För?

2009-08-27 @ 12:56:40
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Sara & Siri

Min blogg skulle behöva sig ett lyft... hur mycket pengar tar du?



Hälsn. Sara

2009-08-28 @ 09:14:36
URL: http://www.metrobloggen.se/saraabrahamsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0