Jobbig natt

Godmorgon alla fina läsare :)

Här står det inte så bra till, vaknade runt halv sju och kunde inte somna om riktigt, låg och vred och vände på mig någon timme innan jag gick upp och satte mig här.
Det har varit en otroligt jobbig natt, jag har hostat som en tok och det är ett under att inte Joel har vaknat mer än han gjort! Är helt slut i hals och lungor vilket känns, kan knappt prata men det slipper jag ju när det bara är jag som är vaken. Får väl försöka se något positivt med det hela...

Som ni förstår så blir det inget jobb för mig idag heller, vilket känns både skönt och jobbigt. Skönt för att jag faktiskt inte mår bra, har inte varit såhär sjuk på länge... Jobbigt för att de inte blev särskilt glada när jag ringde igår och berättade att jag inte kunde komma idag.
Kvinnan jag pratade med lät väldigt irriterad över att jag är sjuk och fick mig verkligen känna av det dåliga samvetet, trots att jag inte borde ha det eftersom man inte kan rå för att man blir sjuk. Det känns liksom så otacksamt... I fyra år har jag jobbat där och ställt upp så fort det varit något, och det här är andra gången jag blir så sjuk att jag måste vara hemma, andra gången på fyra år! Tycker att de borde kunna visa lite mer förståelse då. Självklart förstår jag att det är svårt att få in någon annan eftersom det är jag som är "in-hopparen", men ändå...
Kan någon förstå hur jag känner?


Nu orkar jag inte sitta upp längre, så nu blir det soffan med mitt täcke och min kudde. Hoppas det är något på tv, annars får jag väl försöka somna om, eller slå på en film.

123
Såhär utslagen känner jag mig, och lite till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0