Resume

Det blev en härlig dag tillsammans med våra fina vänner idag! Vi åkte med dem till Victors mormor & morfar och badade i värmen! Hade det jättemysigt och trevligt! Det var väldigt skönt att svalka av sig i vattnet, när det var så varmt i luften. Dock frös jag innan jag hade doppat mig, men det gick över sen, som tur var :)

Nu har vi precis kommit hem från dem efter middag och film (robotar) tillsammans! Vilken underbar film! Nästan i klass med hitta nemo tycker jag! Helt awesome, det blev många skratt genom filmen kan jag lova!
Tog även massa bilder på fina Lilly som jag ska gå igenom och dela med mig av till hennes föräldrar, och här med om jag får tillåtelse... Men det blir imorgon i så fall! Nu hade jag nog tänkt att lägga mig. Är trött fast det var en seg morgon / förmiddag / tidig eftermiddag.
Imorgon är jag ledig också, så då tänkte jag passa på att städa och diska. Städade ju sovrummet, hallen uppe och vardagsrummet igår, men köket, hallen nere och datarummet/kontoret är kvar. Åh vilken rolig dag jag har framför mig imorgon...


Kommentarer
Postat av: Alisa -[ Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Tack för din röst i Alisas Blogg Awards!

Välkommen åter:)

2009-08-10 @ 08:35:11
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0