Söndag

Oj vilken slappar-dag det har varit hittils idag! Jag vaknade runt halv tio, gick upp, grejade lite med bloggdesignen och gav katterna mat. La mig i sängen igen efter ett tag, tittade på tv en stund innan jag somnade om och sov en timme, ungefär till halv tolv. Sen dess har jag varit vaken! Känns väldigt skönt att ha fått sova ut ordentligt! Det är jättefint väder ute och jag är lite sugen på att åka och hälsa på familjen Röjerås en sväng, men vi får se hur det blir. Måste ju först och främst kolla läget med dem!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen en snabbis. Måste smörja in ryggen också så att det känns lite bättre där jag brände mig.


Kommentarer
Postat av: ☆ elins '

Varsågod =)

2009-08-09 @ 23:49:06
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0