Visning

Idag har det varit en lugn dag. Vi sov ut ordentligt i förmiddags, åt frukost tillsammans och bara var. Jag gjorde färdigt en beställningsdesign medan Joel diskade.

Efter det åkte vi på en visning av ett hus här i närheten. Oj vilket hus! Min favoritdel var badrummet där det fanns bubbelbad, ångbastu, dusch, akvarium inbyggt i väggen och mycket mer. Det var väldigt stort, 250 kvm, och öppet överallt i stort sett. Några mindre rum fanns det ju, men i stort sett var det som en enda stor sal.
Mäklaren fick för sig att jag och Joel var intresserade av att köpa och pratade glatt på om allt som mäklare pratar om vid visningar.
Eftersom utropspriset ligger runt 2 miljoner så försökte vi lite fint förklara att "det är nog lite väl stort det här, för två personer..." Hon förstod nog inte situationen riktigt. Men vem vet, vi kanske såg ut som två otroligt rika ungdomar, eftersom hon fortsatte informera oss om både det ena och det andra, fortfarande lika glatt!
Tyvärr mäklaren, så är icke fallet!

Jag kan i alla fall meddela att våran stora lägenhet på 119 kvm känns oförskämt liten nu, helt plötsligt...

vinbär



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0