15/12

Usch, vad är det här? Halsen gör fortfarande ont, dock är det lite bättre än igår. Febern är helt borta tror jag, och det känns viktigast! Hoppas på att det är ännu bättre imorgon.
Då ska jag även till vårdcentralen för att kolla upp vad det är för fel på min mage... Samtidigt som det är skitjobbigt så har jag ju trots allt gått och vant mig med att ha ont i stort sett hela tiden och därför inte kollat upp det tidigare.
Jättedumt, jag vet, men varje gång jag kommer dit är det ju ändå "inget fel på mig"... Känns lite lönlöst då!


Kommentarer
Postat av: caroline

Ja bara man får ur sig det där så är ju allt bra igen, knäpp man är men det är fan skönt att kunna gråta av sig ibland, även om det bara är för 5minuter :)



tack för din kommentar förresten!

2009-12-15 @ 17:21:55
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0