Trött och seg

Det är läggdags för längesen egentligen eftersom vi ska upp i skaplig tid imorgon för att åka iväg på julbordskryssning som vi blir bjudna på av farmor och hennes Birger! Det ska bli trevligt att komma iväg och göra något kul med hela familjen! Imorgon kl.13 avgår bussen från stan så vi blir borta i stort sett hela dagen.

Helgen som barnvakter har gått bra, dock är jag trött! Det är väl det att man är på helspänn hela tiden för att vara säker på att han; inte är hungrig, inte har tråkigt, inte längtar hem m.m... Men som sagt, det har gått bra och jag tror att Jakob tyckte det var kul och spännande att få vara här helt själv! När hans mamma och pappa kom för att hämta honom ville han stanna kvar en natt till och bli hämtad imorgon istället - vilket jag tycker att vi kan se som ett mer än godkänt betyg :)

Jaja, nu är det nog dags att avsluta och lägga sig!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi var hundvakt en gång och då hände samma sak! Stackarn var helt förvirrad om han skulle stanna med oss eller följa med matte och husse haha

2009-12-06 @ 19:19:37
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: mumari

Så fint du har här nu! Du är sjukt duktig! Då skulle wp verkligen vara något för dig!

Kram på dig och hälsa!

2009-12-07 @ 17:48:14
URL: http://mumari.com
Postat av: Wysteriia

vad kul att du är med i dagens lucka :D

2009-12-07 @ 18:01:53
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: sanne svarar:

Tack Mari, vad glad jag blir! Jag tror också att wp skulle vara ett steg i rätt riktning för mig och har länge funderat på att våga ta klivet... Vi får se hur det går med det ;)

Kram och hälsningar tillbaka från oss :)

2009-12-08 @ 14:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0