2-0

I skrivande stund står det 2-0 till sverige mot finland i tredje perioden i hockeyn. Hoppas svenskarna klarar av att hålla ställningen nu till matchen är slut. 

Har precis satt mig i soffan och slappnat av lite. Har haft födelsedagskalas för familjen här idag, och det har varit fullt hus (lägenhet) och nu är jag trött. Var många här igår kväll också, det var trevligt! Jag tror att Joel var nöjd med kvällen och hade en bra födelsedagsfest... Det var kul att det var så många som kunde komma. Självklart prioriterar vissa andra saker, och struntar i att komma. Lite dumt, men det är ju deras val. Tycker iaf att det är lite dålig stil när det gäller födelsedagar... 
    Jag är glad att det blev lyckat! Lite synd att Sanna & Micke inte kunde komma, men vi får ses en annan gång!

Snart kommer Joels mormor och morfar, så vi ska väl diska undan lite innan dom dyker upp!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Får man gissa vem du menar med att prioritera andra saker ? ;P jag nämner inga namn...

2009-02-09 @ 18:50:41
URL: http://tildagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0