APU

Ja, nu har min APU börjat, och det känns skönt! Men eftersom jag har varit (är fortfarande) sjuk så har jag inte kunnat börja än. Jag har inte hämtat datorn som jag ska använda. Men idag ska jag göra det! Hade sån tur att jag får följa med Victor & Lizzan som ska in till stan. Annars hade det nog dröjt någon dag till innan jag kommer igång, eftersom jag inte är så pigg och därför inte orkar åka in med bussen bara för att hämta datorn.
     Nä, nu måste jag kila, om jag ska hinna göra mig någorlunda iordning innan dom kommer och hämtar mig.
Hejsålänge!




Förresten! Glömde ju säga att jag har en grej på G. Vad det är kan jag inte tala om riktigt än, men den som väntar på något gott.... Kommer att avslöja vad det är så fort allting är klart och om det går som det ska! Håll tillgodo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0