Frånvarande

Jag känner mig lite frånvarande här just nu, men jag håller på med en design som det bara är lite småfix kvar på, MEN som krånglar! Försöker lösa problemet nu, men det tar lite tid... Jag hoppas jag kan lägga upp den här snart iaf... 

Om en timme slutar Joel, och sen kanske vi åker in till stan! Mys :) Jag har hittat en jacka på Stadium som jag vill (läs måste) ha! Men, vi får se hur det blir med det... Jag kan ju ligga här och hoppas så länge :) 
        Tittar på musikvideon med Pink och So what - Hon är grym! Jag tycker hon är en otroligt bra sångare som samtidigt är en bra (läs bättre än de flesta andra stora stjärnor) förebild för tjejer! Man blir, eller, jag blir det iaf, glad av att se henne. Hon har sån energi att man bara vill hoppa omkring och vara glad. Haha, det kanske låter konstigt, men så känns det för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0