Helgen!

Oj, nästan en helt blogg-fri helg... Vi har haft fullt upp så det är inte så konstigt!

Igår (alla hjärtans dag) var vi på is-race på tämnaren. Det var jättemycket folk så det blev lyckat. All cred till Adde & Oscar som anordnade det! Vi hade väldigt tur med vädret, solen sken hela dagen och det var klarblå himmel! Jag var där för att fota (förfrågan av adde) och jag tror jag lyckades. 1200 bilder blev det, så jag har lite att gå igenom... Egentligen hade jag tänkt fixa med det idag, men det gjorde jag såklart inte. 

Nej, för jag åkte på kattutställning istället! Jag blev förvånad över hur mycket folk det var där, (speciellt eftersom det var första delen igår) men det var kul att det var så många som kom! Jag tog massor med bilder på utställningen också, men jag har inte lagt in dom på datorn än, så jag lägger upp dem så fort som jag har gjort det! 
      Jag fick ett litet uppdrag också (jippie!!!). Det kom fram en kvinna som hade sett att jag fotat hennes katter och frågade om jag inte kunde ta fler (som en beställning) till hennes hemsida! Jag blev självklart glad av att bli tillfrågad och fick nog till några riktiga godingar! Hon skulle höra av sig så skickar jag bilderna till henne. Kul kul! Jag hoppas hon blir nöjd. 

Jag ska lägga upp bilder så fort jag kan!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag var också på kattutställningen :D ^^

2009-02-15 @ 22:22:09
URL: http://tildagson.blogg.se/
Postat av: Joel

Jag med ^^,

2009-02-16 @ 23:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0