Idétorka

Jag har inga idéer till mina jobb som ligger... Har gjort två förslag till nu, men jag är inte helt nöjd med alla. Det kanske är så att man inte kan bli nöjd med allt man gör... Skulle lägga in bilderna som jag tog på mina (p)älsklingar igår, men det funkade inte, så jag får sätta mig vid min "riktiga" dator och göra det istället. Sen. Hade tänkt lägga upp några av bilderna här sen, när jag har gått igenom dom, (vilket kan ta ett tag) eftersom jag tog närmare 300 bilder på mina kissar igår :) Kan faktiskt passa på att välja ut fler bilder till mitt projektarbete när jag ändå inte har så många idéer till jobben. 

Nu ska jag förbereda lite tips till alla♥hjärtans♥dag, som är på lördag... Visar sen!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ser ut som om du har en ny design här inne (om jag inte minns helt fel)! Kanonfint!



Hoppas få se kattbilder snart också!:.)



Ps. Kommentarsfältet försvinner hela tiden när man skriver så man får ladda om sidan... vet inte om det har med desigen att göra eller blogg.se.Ds

2009-02-11 @ 16:45:46
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0