Läkarbesök

Har precis varit på ett läkarbesök som jag lika gärna kunde låtit bli att gå på. Jag är så less på att slussas fram och tillbaka med nya personer hela tiden. Läkare, om några, borde väl veta att det inte blir bättre av att alltid träffa olika doktorer. Man måste dra allt från början, berätta, berätta berätta om och om igen. Fast allt står på skärmen framför dem. 
       Ja, läkare är ett pack för sig. Och ja, jag vet. Jag borde inte dra alla över en kam, men alla som jag har träffat beter sig så där. Man blir aldrig riktigt tagen på allvar. 

Nä, för eftersom allt verkade så bra, jag hade min familj och pojkvän att luta mig mot, så skulle jag höra av mig för att få en ny tid om ett halvår. Ett halvår. Fast det är klart, om det behövdes så skulle jag höra av mig tidigare. Förstås. 
Så omtänksamma de är, dessa läkare... Alltid lika förstående. 
Tror de.

Kommentarer
Postat av: Nattis

jag håller verkligen med dig, ibland undrar man om dom köpt sin legitimation på blocket eller nått..

Hoppas du mår bättre iaf!

2009-02-13 @ 22:28:13
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0