Paus

Sitter nu och har en liten paus från allt jobb. Har kommit igång riktigt bra nu och är nöjd med resultatet hittills. Kanske lägger upp några smakprov här sen. Vi får se, har inte riktigt bestämt mig än... Det som behövs göras nu är att ringa runt för att få tag i loggan, vilket kan verka lätt, men eftersom jag måste ha den i datorn och inte bara på en kasse eller ett kvitto så blir det lite värre. Jag har iaf pratat med min chef nu, och hon gav mig ett namnet på hon som har gjort loggan, så jag ska ringa henne lite senare. 

Om en stund kommer mamma hit och inspekterar vad jag har gjort. Det ska bli skönt att få lite smakråd och så, från någon utifrån (även om hon inte har någon utbildning inom detta) så är det skönt att få höra andras åsikter.

Ni har väl inte missat min nyhet? Du kan läsa mer om det i föregående inlägg!

Kommentarer
Postat av: | Malin |

sv: vad bra :)ska prova det så fort att jag färgat till brunt igen =)

2009-02-05 @ 16:08:17
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0