Torsdag

Så var det torsdag igen och jag sitter bänkad framför Sveriges värsta bilförare. Trots att jag blir lika irriterad varje gång, så fortsätter jag att titta. Dumt egentligen, men så är det. Joel ligger och sover, det har han gjort sen han kom hem från jobbet. Jag har försökt väcka honom flera gånger, men nu har jag gett upp så han får sova för natten istället. Förhoppningsvis så är  han piggare i morgon.
     Det som är lite jobbigt är att han ligger på min sida. 

Nu börjar det igen, och jag kan inte låta bli, men Patrik (han som alltid har en klubba i munnen och körde åt fel håll i rondellen i första programmet...) vad gör han bakom ratten på en bil över huvudtaget?! Usch! Nä, jag har inget mer att säga om det här, ni får titta själva.

Kommentarer
Postat av: Leonora

Hoppas du haft en underbar kväll! :)

Allt väl?

2009-02-12 @ 23:03:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Moster....

Ja dessa idioter till förare! De är livsfarliga att ha ute på gaort, där vi andra är som kan köra.... det hjälper ju inte att vi kan när inte de kan!!! Men i vissa fall undrar jag hur mycket de "spelar" för att kunna vinna och bli kända i tv?

kram

2009-02-21 @ 14:48:27
Postat av: patrik från sveriges värsta bilförare

hej:) god jul..sitter å se vad folk skrivit om mej

hittar roliga saker:) skoj att se att

folk verkligen trodde på mej:P

men jag fejkade bara haha



lägg till mej på facebook

patrik starborg

2009-12-24 @ 20:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0