Uppskjutet

Hm, jaa, nu hade jag egentligen tänkt publicera min nyhet, men eftersom det krånglar med min dator så får det bli imorgon istället. Min hjärna känner sig väldigt seg och orkar inte tänka just nu. Därför tycker jag att det är bättre att skjuta upp det till imorgon så att allt blir ordentligt gjort! Ja. Så får det bli helt enkelt!

Har äntligen fått hem datorn nu och det känns väldigt skönt. Kommer bli bortskämd under dom här tio veckorna med att kunna sitta i soffan/sängen/köket och blogga, maila mm och tror därför att mitt nästa inköp kommer bli en laptop. Om jag får råd, förstås... Får jag jobba lite under praktiken så kanske jag kan unna mig en. Det vore ju drömmen :)

Nä, nu ska jag kika på CSI Miami och sen ska jag krypa isäng! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

fin blogg dock väldigt svårt att läsa. Kanske ha svart text istället!?

2009-02-04 @ 10:45:21
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0