Usch

Det går inte så bra för mig... Jag försöker och försöker med mina designer till bloggen, men jag lyckas aldrig riktigt! Är det inte det ena, så är det det andra. Jag blir tokig!!

Det är liksom som att jag har alla delar, men att jag inte kan få dem att passa ihop. Om jag bara kunde få en liten liten vägvisning så tror jag att allt skulle falla på plats. Jag vill tro det iaf. 
Nu har jag beklagat mig lite, det känns skönt att få ut det. Joel börjar nog bli trött på att jag sitter och skriker åt datorn för att jag inte lyckas, så därför är det nog dags att avsluta för idag. Egentligen vill jag inte, men min hjärna börjar bli seg så det är nog bäst.
athgs

Kommentarer
Postat av: Malin | Just nu, designutlottning |

sv:åh vad roligt, väntar med spänning på dina akvariebilder :)



Det där med bloggdesign..

Egentligen är det jätteenkelt, bara det att man måste öva och försöka. I din stilmall finns olika "avsnitt" typ header, side, content, mm. Där står måtten. I header står tex. höjden och bredden i px, alltså pixlar. Svårt att förklara men det är bara att prova dig fram =)

2009-02-25 @ 10:39:15
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Madde

När jag fixar till min blogg så läser jag jättemycket på DesignaDinBlogg.se. Jättebra sida, om du inte sett den förut. :)

2009-02-25 @ 15:01:56
URL: http://evamadelene.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha mmm blir nästan alltid något fel :) men du har ju lyckats få en snygg signatur i slutet av inläggen!

2009-02-25 @ 18:35:01
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/
Postat av: Mamma Tove

Jättefint blev det! Jag gillar Pingla!

2009-03-03 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0