19.38

Ja, nu har jag pratat med en jättetrevlig kvinna från tele2s kundservice. Hon kollade direkt med teknikerna och det visade sig att vidarekopplingen som jag hade förut (jag trodde det försvann automatiskt när man tog ur sim-kortet) fortfarande gällde. Inte konstigt att det inte funkade! Haha! Nu går det iaf att nå mig, så det känns skönt att det inte var något värre. Hade blivit helt knäckt om det varit fel på telefonen, igen...
      En sak löst iaf! Skönt.

Nu ska jag ta en varm, välförtjänt dusch.

Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

hej :) Tävlingen som du var med i och tävlade om en bloggdesig, har tyvärr avslutats pga. att den köptes. Men håll utkik, snart kommer en ny tävling :)

2009-01-19 @ 20:13:13
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Matilda

sicken tur då att du inte behövde lämna in den igen =)

2009-01-20 @ 21:42:16
URL: http://tildagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0