Blä

Usch för att vara sjuk! Jag har hostat mycket i natt, så kl.04.47 gick jag upp och la mig framför tvn. Har legat där fram till för ungefär en timme sen, då jag satte mig här.
     Jag behöver gå till affären, men jag orkar inte. Man ska väl inte vara ute och flänga när man är sjuk... Behöver honung (till teet / varmt vatten) och glass till min hals. Det känns som att glass och honungsvatten är det enda som kommer ner i halsen, allt annat gör för ont! Men, jag får nog vänta tills Joel kommer hem runt tre, så får han handla istället. Lika bra att jag stannar inne i värmen. Mamma erbjöd sig att skjutsa mig, men eftersom hon skulle till tandläkaren så blir det nog runt samma tid som Joel kommer hem, så då kan han lika gärna göra det.

Nä, nu går jag och lägger mig framför tvn igen. Hoppas att det är någonting att titta på...

atgsh

Var har min jacka tagit vägen? Jag hoppas den kommer idag...

Kommentarer
Postat av: | Malin |

sv: Bloggdesignbymalin drivs inte längre, jag har flyttat över allt till min personliga blogg där designverksamheten kommer fortsätta. Välkommen till;

http://malinsofiacalmebring.blogg.se/ :)

2009-01-30 @ 14:58:08
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: SOFIA JOHANSSON

Usch, jag hatar att bli sjuk mitt i natten :/

Fin blogg förresten, gillar det rosa :)

2009-01-31 @ 21:40:22
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0