Dan före dan

Yes, imorgon är det min födelsedag! Kommer troligtvis inte bli så mycket uppdatering idag, eftersom jag måste städa och göra smörgåstårtor... Men jag ska försöka komma ifrån mellan varven! Igår köpte jag iaf mitt busskort (se onsdag) och det funkade, som tur var... Vet inte vad jag hade gjort annars...
Var även ute på promenad med Sanna, busan & raffe :) Hihi! Det är så mysigt, och vi gick en lång vända. Det är skönt att vi har kommit igång igen. Nästa studiebidrag ska jag försöka skaffa mig ett gymkort så vi kan köra ordentligt!

Nä, nu ska jag kila iväg och koka några ägg till mina mackor. Ses sen!

(skrevs runt 11, men har inte kunnat publicera...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0