Kaos

Ja, för dom som undrar så har det blivit något knas med min blogg (som ni ser...) och jag har kontaktat åtskilliga personer för att få hjälp, men tyvärr har ingen av dom hört av sig än. Det får helt enkelt se ut så här till jag kommer på en lösning alternativt får hjälp med detta. Just nu är jag bara otroligt less på allt krångel och orkar inte lägga ner så mycket kraft på det förrän jag har kommit på någon lösning. Ja, då var det sagt, och ingen behöver undra varför det ser för bedrövligt ut här just nu.
Hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

ÅH! Kontakta www.bloggdesignbymalin.blogg.se hon är kanonduktig! Det är hon som gjort mina designer! Hon hittar fel och allt på en gång! Nogrann som attan:.)

2009-01-17 @ 18:03:38
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0