Nån slags verklighet

Sitter och lyssnar på Daniel Lindström med Nån slags verklighet via Spotify, den är underbar. Jag gillar den verkligen!

Just nu har jag sällskap av en av katterna (hon sitter på skärmen och tittar ner när jag skriver) och hon är så söt, lilla snuttan! Vi ska snart gå och lägga oss och mysa en stund. Och jag ska försöka läsa lite också, vilket kan bli svårt eftersom hon helst vill ligga på mitt bröst där jag har händerna (som håller i boken). Därav det lilla problemet. Det brukar oftast sluta med att jag lägger ifrån mig boken och hon får sin vilja igenom. Då lägger hon sig och kurrar och gnyr till hon somnar (i ca 5-10 min) innan hon vaknar och springer iväg och lägger sig i sin elementsäng eller i fotändan av sängen. Då är jag oftast för trött för att orka ta fram boken igen, och det, är orsaken till att det tar väldigt lång tid för mig att läsa en bok!

Skriv och idétorkan jag har, har påverkats negativt den senaste veckan. Den lilla lusten & ork som fanns blev som bortblåst. Ni har en förklaring här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0